Facebook Pixel

Δημοτικα

Στη Βουλή Το Θέμα Της Αστικής Σήραγγας Ηλιούπολης – «Το Έργο Μπαίνει Σε Τροχιά Υλοποίησης»

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Συντάκτης ilioupolinews.gr

Στη Βουλή Το Θέμα Της Αστικής Σήραγγας Ηλιούπολης – «Το Έργο Μπαίνει Σε Τροχιά Υλοποίησης»

Εξελίξεις στο ζήτημα της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης προκάλεσε η πρόσφατη παρέμβαση του Βουλευτή Βασίλη Σπανάκη, με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή να απαντά στην σχετική, επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του νοτίου τομέα.

Ο κ. Σπανάκης κατά τη διαδικασία της ερώτησης έκανε λόγο για ένα έργο ζωτικής σημασίας για όλα τα νότια προάστια, το οποίο θα ανακουφίσει την κυκλοφορία σε όλους τους δακτυλίους κυκλοφορίας, ενώ υπερτόνισε πως η συνεπακόλουθη αναβάθμιση της λεωφόρου Βουλιαγμένης θα αυξήσει σημαντικά και την οδική ασφάλεια σε όλο το νότιο μέτωπο. Ο βουλευτής ζήτησε να πληροφορηθεί για τον προγραμματισμό υλοποίησης του έργου, καθώς και για τον χρονικό ορίζοντα δημοπράτησης του.

YouTube video

Καραμανλής: «Το Έργο Μπαίνει Σε Τροχιά Υλοποίησης»

Από την πλευρά του ο Υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε πως η ελληνική Πολιτεία έχει καθυστερήσει πολύ στην εκπόνηση του συγκεκριμένου έργου, το οποίο χαρακτήρισε ως το «εξαιρετικής σημασίας» για όλο το λεκανοπέδιο.

Όπως αποκάλυψε ο κ. Καραμανλής, τόσο η αστική σήραγγα όσο και η αναβάθμιση-ανισοπεδοποίηση της λεωφόρου Βουλιαγμένης, έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 2021-2027, λύνοντας έτσι τον γρίφο της χρηματοδότησης του έργου. «Μόνο οι μελέτες για αυτά τα έργα κοστίζουν σχεδόν 3 εκατομμύρια ευρώ» ανέφερε από βήματος της Βουλής ο κ. Καραμανλής, αναφέροντας μάλιστα πως έχει ζητηθεί από τη Lamda Development να χρηματοδοτήσει την ευρύτερη συγκοινωνιακή μελέτη για τις περιοχές πέριξ της επένδυσης, προκειμένου να προχωρήσει πιο γρήγορα η διαδικασία των μελετών και να μην κολλήσει στη γραφειοκρατία.

Ο κ. Καραμανλής, κλείνοντας, τόνισε πως η αστική σήραγγα είναι ένα έργο «εξαιρετικά δύσκολο τεχνικά», διασαφηνίζοντας ωστόσο πως το Υπουργείο δεν θα μπει στη λογική «φαραωνικών» σχεδίων που είχαν δει το φως της δημοσιότητας στο παρελθόν, αλλά θα κινηθεί οργανωμένα και στρατηγικά ώστε το έργο να πάρει τις απαραίτητες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, τονίζοντας πως «έχει μπει ήδη σε τροχιά υλοποίησης».

Τέλος, όπως τόνισε ο υπουργός, το Υπουργείο και σε αυτή την περίπτωση (όπως και στο έργο της λεωφόρου Κύμης) θα εξετάσει σοβαρά το μοντέλο της «μελετοκατασκευής» ώστε να επισπευσθούν οι διαδικασίες.

Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ILIOUPOLINEWS

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ