Facebook Pixel

Επικαιροτητα

Γονείς & Μαθητές 2ου Γυμνασίου Ηλιούπολης: «Ζητάμε Την Άμεση Κατάργηση Συγχώνευσης Τμημάτων»

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Συντάκτης Στέλλα Σιδέρη

Γονείς & Μαθητές 2ου Γυμνασίου Ηλιούπολης: «Ζητάμε Την Άμεση Κατάργηση Συγχώνευσης Τμημάτων»

Αντιδράσεις από την σχολική κοινότητα και τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων έχει ξεσηκώσει η απόφαση του Υπουργείο Παιδείας για την την σύμπτυξη των 4 τμημάτων της Β΄τάξης σε 3 για το 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης. Οι μαθητές προχώρησαν σε αποχή από τα μαθήματά τους ενώ στο πλευρό τους στέκεται και ο Σύλλογος Γονέων που μάχεται εξίσου με τους μαθητές ενάντια στην απόφαση αυτή.

Το μεσημέρι της Δευτέρας 18/10, οι γονείς των μαθητών του 2ου Γυμνασίου Ηλιούπολης εξέδωσαν Δελτίο Τύπου τονίζοντας τα αιτήματά τους και υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά πώς «Ζητούμε την άμεση άρση της απόφασης για σύμπτυξη των τμημάτων».

«Εν μέσω πανδημίας μια τέτοια απόφαση θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών, θα προκληθούν αρκετά προβλήματα στη ροή των μαθημάτων καθώς η σχολική χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει πάνω από ένα μήνα και θα επιβαρύνει ψυχολογικά τα παιδιά διαταράσσοντας την κανονικότητα στη σχολική τους ζωή. Η αύξηση του αριθμού των παιδιών στα τμήματα που θα αποτελούνται από 26 μαθητές ανά τμήμα θα επιφέρει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, υποβαθμίζοντας την ποιότητα των μαθημάτων» αναφέρει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση καταλήγει τονίζοντας πως «τα παιδία παραδίδουν μαθήματα σοβαρότητας , ωριμότητας και υπευθυνότητας προς κάθε κατεύθυνση για ένα καλύτερο σχολείο»

Για το ζήτημα των συγχωνεύσεων έχει ζητήσει τη διεξαγωγή έκτακτου δημοτικού συμβουλίου η Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης, χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχει εξέλιξη στο εν λόγω αίτημα.

Διαβάστε το δελτίο τύπου, εδώ.

Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ILIOUPOLINEWS

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ