Facebook Pixel

ΕκλογεΣ 2019

Αυτές Είναι Οι 3 Καλύτερες Προεκλογικές Καμπάνιες Στα Social Media Στην Ηλιούπολη

To ilioupolinews.gr ξεχώρισε τις 3 καλύτερες καμπάνιες υποψηφίων Δημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων στο Facebook και γενικά στο web, και σας τις παρουσιάζει.

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Συντάκτης Newsroom

Αυτές Είναι Οι 3 Καλύτερες Προεκλογικές Καμπάνιες Στα Social Media Στην Ηλιούπολη

Καθώς οι εκλογές πλησιάζουν, οι υποψήφιοι προσθέτουν τις τελευταίες τους “πινελιές” στις καμπάνιες τους στα social media. Αν και οι εκλογές δεν κερδίζονται στις οθόνες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι μιας προεκλογικής καμπάνιας

To ilioupolinews.gr ξεχώρισε τις 3 καλύτερες καμπάνιες υποψηφίων Δημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων στο Facebook και γενικά στο web, και σας τις παρουσιάζει.

Θέση Νο1: ΗλιουπΌλοι Μαζί

Η νεοσυσταθείσα παράταξη του πρώην αντιδημάρχου Γιώργου Χατζηδάκη δίνει από την ίδρυση της δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας αφενός όμορφα γραφικά με τα οποία παρουσιάζει έναν προς έναν τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, αλλά και μια σειρά από υψηλής ποιότητας video στα οποία παρουσιάζονται οι προτάσεις της παράταξης για την Ηλιούπολη. Πολύ καλό είναι επίσης και το website της παράταξης, με ένα φιλόξενο user interface.

 

Θέση Νο2: Θανάσης Αθανασίου

Ο 27άρης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του Γαβριήλ Αραμπατζή αποτέλεσε την φετινή έκπληξη, καθώς πραγματοποιεί μια digital καμπάνια υψηλής αισθητικής, με εξαιρετικά γραφιστικά στοιχεία, στα οποία παρουσιάζονται οι προτάσεις της παράταξης του για την Ηλιούπολη. Την παράσταση ωστόσο κλέβουν τα video του, τα οποία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα παρουσιάζουν με εύληπτο και απλό τρόπο τα όσα πιστεύει για το μέλλον της Πόλης.

Η καμπάνια του κ. Αθανασίου επικεντρώνεται στους νέους και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ενώ τα video του πλασάρουν πολύ εύστοχα το νεανικό του προφιλ και την εργασιακή εμπειρία του στον ιδιωτικό τομέα.

Θέση Νο3: Βασίλης Βαλασόπουλος

Η καμπάνια του νυν Δημάρχου επικεντρώθηκε περισσότερο στην ουσία παρά στην γραφιστική ταυτότητα. Οι αναρτήσεις του αφορούσαν κατά κύριο λόγο παρεμβάσεις ουσίας στα προβλήματα της πόλης αλλά και στα έργα που έχουν πραγματοποιηθεί στην Πόλη κατά τη διάρκεια της θητείας του, χρησιμοποιώντας στοιχεία και αριθμούς. Ωστόσο, το πρόσφατο video που ανέβασε αποτελεί απόδειξη πως μαζί με το κομμάτι της ουσίας, δίνεται αρκετή σημασία και στην εικόνα, όσο πλησιάζουν οι εκλογές.

Στα θετικά πιστώνεται το εξαιρετικό website το οποίο παρουσιάζει ένα προς ένα τα έργα της δημοτικής αρχής, αλλά και παρέχει εύκολα στους χρήστες όλη την πληροφορία που αναζητούν για τον Δήμαρχο, την παράταξη και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους. Tέλος, δυναμική είναι η παρουσία του Δημάρχου και στα Google Ads, με τις διαφημίσεις του να εμφανίζονται σε όλα τα τοπικά ενημερωτικά site της πόλης.

Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ILIOUPOLINEWS

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ