Άλλο ένα video με προγραμματικές θέσεις για την επίλυση σημαντικών προβλημάτων της πόλης δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υποψήφιος Δήμαρχος Ηλιούπολης Δημήτρης Ευαγγέλου.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος με την παράταξη «Ηλιούπολη, Φωτεινή Πόλη», παρουσιάζει τις προτάσεις του για την αναβάθμιση του οδοφωτισμού στην Ηλιούπολη, αναφέροντας πως «είναι ανεπίτρεπτο το 2023 η πόλη να μην έχει σύγχρονο φωτισμό, όταν όλοι οι γειτονικοί δήμοι έχουν λύσει αυτό το θέμα».
Όπως τονίζει ο κ. Ευαγγέλου, η αναβάθμιση του οδοφωτισμού απαιτεί μια σοβαρή δημοτική αρχή που να πραγματοποιήσει το έργο «νοικοκυρεμένα και με σχέδιο», όπως αναφέρει, επισημαίνοντας πως οι πολίτες έχουν βαρεθεί τις πολιτικές αντιπαραθέσεις για τα αυτονόητα και πως επιζητούν λύσεις.
Δείτε το βίντεο:
Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.
Καθώς τα ζητήματα που αφορούν τον Δήμο όπως είχα αναφέρει στο αρχικό μου κείμενο είναι πολλά, θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω επίσης το θέμα με την ανύπαρκτη πλέον Δημοτική Συγκοινωνία(14) που όπως ήδη γνωρίζετε δεν υφίσταται ως υπηρεσία, με παροπλισμένα οχήματα να σταθμεύουν μόνιμα στο αμαξοστάσιο, στερώντας την επιπλέον δυνατότητα μετακίνησης από τους Δημότες της Ηλιούπολης. Η αναβάθμιση των οχημάτων με μικρά, ηλεκτρικά & ευέλικτα οχήματα τα οποία θα εξυπηρετούν τους σκοπούς μετακίνησης, συμβάλλοντας και στην προστασία του περιβάλλοντος, είναι καθοριστικής σημασίας για την πρόοδο της πόλης και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι διαδρομές των λεωφορείων στις γραμμές που θα καθοριστούν καλό θα ήταν να καλύπτουν κεντρικές αρτηρίες οι οποίες θα διασχίζουν το μεγαλύτερο μέρος της πόλης για την εξυπηρέτηση όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων με ανατροφοδότηση και προς τον στον σταθμό Μετρό. Σε εφαρμογή (application) του Δήμου(15) που θα μπορούν οι Δημότες να αναφέρουν προβλήματα προς επίλυση, θα μπορούσε επίσης να υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης τοποθεσίας οχημάτων της Δημοτικής συγκοινωνίας (στα πρότυπα της εφαρμογής του ΟΑΣΑ) για να ξέρουν οι επιβάτες πόσο κοντά είναι ένα όχημα από την στάση που βρίσκονται, τον χάρτη με τα δρομολόγια σε όλες τις γραμμές, τη λίστα με τις στάσεις, το ωράριο, γενικά νέα – ανακοινώσεις – έκτακτα νέα, αναφορά συμβάντος από τους επιβάτες, τακτική ενημέρωση και αναβάθμιση της εφαρμογής, παρουσία της στις δύο μεγάλες πλατφόρμες (Play Store – App Store), πρόβλεψη συνεχούς υποστήριξης στην σύμβαση με την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ώστε να μην αφεθεί στην μοίρα της όπως συμβαίνει συνήθως με αντίστοιχες εφαρμογές. Κομβικής και εξέχουσας σημασίας είναι το έργο που αφορά στην Αστική σήραγγα Ηλιούπολης(16) που θα ξεκινά από την Κατεχάκη, περίπου από το στρατόπεδο Σακκέτα και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης περίπου στο ύψος του Metro Mall στα σύνορα Αγίου Δημητρίου, το οποίο θα αλλάξει για πάντα το τοπίο σχετικά με το κυκλοφοριακό εντός της πόλης, (διότι ένας μεγάλος όγκος οχημάτων θα βρίσκει διέξοδο από την Σύραγγα) και θα αποτελέσει κληρονομιά για όλες τις επόμενες γενιές που θα ζήσουν στην Ηλιούπολη, αναβαθμίζοντας δραστικά την ποιότητα ζωής, μειώνοντας παράλληλα την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από την εκπομπή ρύπων CO2 στην περιοχή μας, καθώς και την ηχορύπανση (η οποία σύμφωνα με τον ΠΟΥ έρχεται δεύτερη μετά την ατμοσφαιρική ρύπανση στην κατάταξη των περιβαλλοντικών κινδύνων για την υγεία). Αν και δεν άπτεται αποκλειστικά στις αρμοδιότητες και δυνατότητες του Δήμαρχου η επόμενη Δημοτική Αρχή πρέπει να επιδείξει ζωηρό ενδιαφέρον σχετικά με την ενημέρωση στις εξελίξεις του έργου καθώς και να αναζητήσει πρόσθετα κονδύλια(17) για παρεμβάσεις πέριξ του βασικού έργου προς όφελος του Δήμου και των κατοίκων. Αυτό το έργο επηρεάζει πρωτίστως τον Δήμο μας και πρέπει να είμαστε παρόντες σε κάθε σημείο προόδου του. Για το τέλος άφησα τη διασταύρωση των οδών Παύλου Πεντάρη & Ηρ. Πολυτεχνείου(18) που κυριολεκτικά επι δεκαετίες σχεδόν καθημερινά, γίνονται τροχαία ατυχήματα, ενώ υπάρχει πλήθος αναφορών διαδικτυακά αλλά και κατοίκων που διαμένουν πλησίον της διασταύρωσης που επιβεβαιώνουν την κατάσταση ενώ κάθε Δημοτική αρχή είτε δεν μπορεί λόγω ανικανότητας, είτε αδιαφορεί πλήρως για την επίλυση του προβλήματος διαιωνίζοντας με αυτόν τον τρόπο την ταλαιπωρία των οδηγών.
Θα ήθελα να προσθέσω στο παραπάνω κείμενό μου δύο ζητήματα που χρίζουν άμεσης επίλυσης. Τα εν λόγω χρονίζοντα προβλήματα αφορούν στην απομάκρυνση του ΚΥΤ(12) και τη μεταφορά του εκτός αστικού ιστού. Και φυσικά το δεύτερο πρόβλημα που χρίζει επίσης άμεσης αντιμετώπισης είναι η επέκταση του κοιμητηρίου(13) στο υπάρχων σημείο σε ελεύθερο οικόπεδο πίσω ακριβώς από το κοιμητήριο το οποίο θα βελτιώσει δραματικά την κατάσταση αναμονής ταφής για τους εν αναμονή κεκοιμημένους.
Κύριε Ευαγγέλου, η αναβάθμιση του οδοφωτισμού(1) σε LED που έχει αργήσει όπως πολύ σωστά λέτε -τουλάχιστον- μια 10ετία είναι μόλις ένα από τα δεκάδες προβλήματα του Δήμου μας. Μιας και αναφέρετε συνεχώς ότι «θα αλλάξετε την πόλη με σχέδιο και σκληρή δουλειά» (το οποίο μένει να αποδείξετε εφόσον εκλεγείτε) θα ήταν χρήσιμο να ξεκινήσετε με ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων(2) (όχι μόνο σε κεντρικές οδούς αλλά παντού) διότι καταστέφουμε τα οχήματά μας καθημερινά με το οδόστρωμα που έχει να συντηρηθεί δεκαετίες καθώς και στα ΜΜΜ οι επιβάτες υποφέρουν, διαγραμμήσεων(3) που έχουν σβήσει σε πολλά σημεία (Στην Περιφέρεια Αττικής πιλοτικά θα τοποθετήσουν ειδική βαφή η οποία αν αποδείξει την ανθεκτικότητά της θα επεκταθεί παντού, μπορείτε αν είναι εφικτό να ενημερωθείτε σχετικά και να εφαρμοστεί και στο Δήμο μας), ανακατασκευή αμέτρητων κατεστραμένων πεζοδρομίων(4) που δεν μπορούμε να περπατήσουμε σαν άνθρωποι, ολοκλήρωση αντιπλημμυρικών έργων(5), βελτίωση της καθαριότητας(6) (περιμένουμε απ’ ότι είδα νέα οχήματα), βελτίωση της εικόνας πρασίνου(7) με συνεχείς ελέγχους, σχέδιο και τοπικές παρεμβάσεις όπου κρίνεται απαραίτητο, αίτημα προς το ΥΠΠΡΟΠΟ για στελέχωση του ΤΑ με έμψυχο δυναμικό(8) διότι η Αστυνόμευση είναι ανύπαρκτη, επίσης υπάρχουν άρθρα εδώ στην ιστοσελίδα που επιβεβαιώνουν ότι χρειάζεται ενίσχυση καθώς και μαρτυρίες πολιτών. Επίσης έχουμε ένα από τα μεγαλύτερα Κέντρα Υγείας των Αθηνών θα μπορούσα να αναφέρω πληθώρα παρεμβάσεων, γνωρίζω ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι να τα χρηματοδοτήσει μέσω του ταμείου Ανάκαμψης προς Ανακαίνιση όμως αν τελικά γίνουν όλα όπως πρέπει εκτός από την Ανακαίνιση χρειάζεται και αντίστοιχη στελέχωση(9) και εκεί ίσως χρειαστεί η παρέμβασή σας προς το ΥΠΥΓ για να έχουμε επαρκή προσωπικό σε όλες τις ειδικότητες. Η πλήρης ψηφιοποίηση του Δήμου(10) είναι ένα ακόμα ζήτημα, δεν είμαστε ακόμα μέσα στην λίστα των Δήμων που έχουν ενταχθεί στο GOV.GR. Επίσης δεν συμμετέχουμε στην εφαρμογή “novoville”(11) που μπορεί εύκολα κάποιος να υποδείξει ένα πρόβλημα προς επίλυση. Ο Δήμος έχει αφεθεί στην μοίρα του και κινείται με ρυθμούς χελώνας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αν ανατρέξουμε συγκριτικά με γειτονικούς Δήμους (όπως π.χ. Αργυρούπολης) στο πόσο έχει εξελιχθεί η Ηλιούπολη θα δούμε ότι υπάρχει αν όχι οπισθοδρόμηση τουλάχιστον μια στασιμότητα. Χρειάζονται δυναμικές παρεμβάσεις ταυτόχρονα σε πολλούς τομείς και πραγματικά σκληρή δουλειά για να βελτιώσετε τις συνθήκες διαβίωσης των Δημοτών. Σας εύχομαι καλό αγώνα στις επικείμενες εκλογές.