ΣυνεντευξειΣ

Μαρία Κουρή – H Ηλιουπολίτισσα Πίσω Από Την Ψηφιοποίηση Της Περιφέρειας Αττικής

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Συντάκτης ilioupolinews.gr

Μαρία Κουρή – H Ηλιουπολίτισσα Πίσω Από Την Ψηφιοποίηση Της Περιφέρειας Αττικής

Οι περισσότεροι Ηλιουπολίτες γνωρίζουν τη Μαρία Κουρή από τη θητεία της στον Δήμο Ηλιούπολης στη θέση της αντιδημάρχου αλλά και από την επαγγελματική της πορεία στην πόλη μας. «Βέρα» Ηλιουπολίτισσα, γιατρός στο επάγγελμα, μπήκε στην αυτοδιοίκηση από αγάπη για την πόλη μας, θήτευσε για 2 χρόνια ως αντιδήμαρχος δίπλα στον Βασίλη Βαλασόπουλο και πλέον είναι ο άνθρωπος – κλειδί για την ψηφιοποίηση της περιφέρειας Αττικής, από τη θέση της αντιπεριφερειάρχη ψηφιακής διακυβέρνησης.

Μιλήσαμε μαζί της για τις εμπειρίες της στην αυτοδιοίκηση, την επιλογή της να ασχοληθεί με τα κοινά, τα όσα έχει καταφέρει, την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης που επέβαλλε η πανδημία, αλλά και για τον ρόλο των γυναικών στην πολιτική.

Προέρχεστε από τον αυτοδιοικητικό στίβο της Ηλιούπολης, έχοντας θητεύσει ως αντιδήμαρχος δίπλα στον Βασίλη Βαλασόπουλο. Μιλήστε μας για την εμπειρία σας στον Δήμο και τον λόγο που σας ώθησε να πολιτευτείτε στην περιφέρεια Αττικής.

Η θητεία μου στο Δήμο ήταν μεγάλο σχολείο για εμένα, δίπλα σε έναν έμπειρο αυτοδιοικητικό, όπως είναι ο Βασίλης Βαλασόπουλος. Αγωνιστήκαμε και προσπαθήσαμε να προσφέρουμε με όλες μας τις δυνάμεις, στους συμπολίτες και στην πόλη μας. Και νομίζω ότι καταφέραμε αρκετά. Ως Αντιδήμαρχος Παιδείας αποκόμισα σημαντική Διοικητική εμπειρία, που με βοηθάει να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις της τωρινής μου θέσης, ως Αντιπεριφερειάρχης.

Η Ηλιούπολη είναι η πόλη μου. Εδώ μεγάλωσα, εδώ ζω, πάντα θα ενδιαφέρομαι, θα συμμετέχω και θα προσπαθώ να προσφέρω, όπου και να βρίσκομαι.

Όλοι μας από κάπου ξεκινάμε, προχωράμε, εξελισσόμαστε και προσπαθούμε για το καλύτερο. Όσο υπάρχει διάθεση για προσφορά, αγωνίζεσαι από όποια θέση κι αν κατέχεις. Σε αυτό το πλαίσιο, δε θα μπορούσα να αρνηθώ την άκρως τιμητική πρόταση, να πολιτευτώ στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας, την Περιφέρεια Αττικής, με την παράταξη ¨Νέα Αρχή για την Αττική¨ του Γιώργου Πατούλη.

Τον Φεβρουάριο συμπληρώσατε 1,5 χρόνο ως Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πείτε μας την εμπειρία σας από αυτή τη θέση ευθύνης.

Η ενασχόληση με την τεχνολογία αποτελεί από μόνη της μια πρόκληση. Πόσο μάλλον όταν από τη θέση ευθύνης που κατέχεις, καλείσαι να συντονίσεις και να αποφασίσεις για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και την υλοποίηση τεχνολογικών λύσεων, που έχουν επίδραση στη κοινωνία και στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Ως Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αντιλήφθηκα πόσα πράγματα μπορούν να λυθούν και πόσες ανάγκες μπορούν να εξυπηρετηθούν, με τη χρήση της Τεχνολογίας, βελτιώνοντας τη καθημερινότητα όλων μας.

Ένα πολύ απλό παράδειγμα, που αποτελεί και προσωπική μου εμπειρία, είναι οι ουρές αναμονής και η ταλαιπωρία για την κατάθεση των αιτήσεων των συναδέλφων Ιατρών, για πραγματοποίηση ειδίκευσης σε νοσοκομεία, που απαιτούσε αυτοπρόσωπη παρουσία στην αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας, μέχρι και το περασμένο καλοκαίρι.

Μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας για την επίλυση θεσμικών προβλημάτων, από τον Αύγουστο του 2020 είμαστε η πρώτη Περιφέρεια στη χώρα που παρείχαμε αποκλειστικά ψηφιακά τη συγκεκριμένη υπηρεσία, δίνοντας ένα τέλος σε αυτή την ταλαιπωρία και μάλιστα σε μια στιγμή που οι ειδικές συνθήκες λόγω της πανδημίας του covid19 το απαιτούσαν. Από το παράδειγμα αυτό είναι φανερό πώς με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορούμε να δώσουμε απλές και γρήγορες λύσεις σε θέματα που ταλαιπωρούν χιλιάδες συμπολίτες μας.

Εργαζόμαστε συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση, έχοντας καταφέρει μέχρι τώρα να παρέχουμε περισσότερες από 200 ψηφιακές υπηρεσίες, καθιστώντας την Περιφέρεια Αττικής πρωτοπόρο στην παροχή Ψηφιακών Υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Παράλληλα προωθούμε και πολλές άλλες δράσεις που αφορούν σε εξειδικευμένες εφαρμογές ψηφιακής εξυπηρέτησης, αναβάθμισης των εσωτερικών υποδομών και του εξοπλισμού, ψηφιοποιήσεις αρχείων, ψηφιακής ενημέρωσης, θεματικών sites, ψηφιακού εγγραμματισμού, ψηφιακών ραντεβού με τις υπηρεσίες κτλ.

Σημαντικός παράγοντας σε αυτή την προσπάθεια είναι το αξιόλογο προσωπικό που στελεχώνει τις δύο Διευθύνσεις του τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με ικανότητες και γνώσεις που τους επιτρέπουν να χειριστούν αποτελεσματικά τα θέματα αρμοδιότητας τους. Τους ανθρώπους αυτούς τους θεωρώ συνεργάτες μου, στηρίζομαι σε αυτούς και μέσα από μια ομαδική λειτουργία προσπαθούμε για την υλοποίηση των κοινών στόχων.

Μετά από ενάμισι χρόνο ως Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, δεν θα ήταν υπερβολή να πω, ότι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κάναμε σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού των Υπηρεσιών της Περιφέρειας και της βελτίωσης των συναλλαγών των πολιτών. Συνεχίζουμε με συνέπεια προς αυτή την κατεύθυνση, εφαρμόζοντας την Ψηφιακή Στρατηγική της Περιφέρειας Αττικής, όπως αυτή διατυπώθηκε από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη, το Φεβρουάριο του 2020.

eygen Μαρία Κουρή - H Ηλιουπολίτισσα Πίσω Από Την Ψηφιοποίηση Της Περιφέρειας Αττικής

Είδαμε σε κεντρικό επίπεδο πως η Πανδημία έδρασε ως καταλύτης για την ταχύτατη ψηφιοποίηση υπηρεσιών του δημοσίου. Στην περιφέρεια αττικής έχουμε τέτοια παραδείγματα; Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στον τομέα σας εντός της πανδημίας;

Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής αποτέλεσε ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για τη Διοίκηση μας και τον ίδιο τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη. Χωρίς καθυστέρηση κινηθήκαμε άμεσα προς αυτή την κατεύθυνση, με την ανάληψη των καθηκόντων μας.

Από την πρώτη στιγμή, κατανοήσαμε ότι ο Ψηφιακός εκσυγχρονισμός των Υπηρεσιών της Περιφέρειας, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν, ήταν μονόδρομος και αποτελούσε αναγκαιότητα με πολλαπλά οφέλη τόσο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια την Περιφέρεια και το προσωπικό της.

Πριν ακόμη εμφανιστεί η πανδημία, είχαμε προχωρήσει σε σημαντικές κινήσεις για τη δημιουργία συνεργασιών, όπως αυτή με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης το Φεβρουάριο του 2020, με στόχο το συντονισμό ενεργειών, για τη διεύρυνση της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε κρίσιμες Υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Η πανδημία μάς βρήκε αρκετά έτοιμους και αρκετά μπροστά σε σχέση με την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, καθώς πριν ακόμη την έναρξη της πανδημίας η Περιφέρεια Αττικής παρείχε ήδη 165 Ψηφιακές Υπηρεσίες στους Πολίτες και στις Επιχειρήσεις. Υπήρχε ένας γενικότερος σχεδιασμός για ενεργοποίηση νέων Ψηφιακών υπηρεσιών, πολλές από τις οποίες ενεργοποιήθηκαν εντός της Πανδημίας.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας το κεντρικό site της Περιφέρειας Αττικής – http://patt.gov.gr, αποτέλεσε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο βοήθειας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των πολιτών. Προστέθηκαν νέες λειτουργικότητες και εγχειρίδια όπως: εφαρμογή chatbot για τον έλεγχο του κορωνοϊού, εγχειρίδια παρακολούθησης υγείας, ψηφιακός βοηθός, εφαρμογή για δήλωση εθελοντών   φορέων,   προβολή θεατρικών και μουσικών εκδηλώσεων κτλ. Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι, κατά το έτος 2020, το site της Περιφέρειας Αττικής είχε σχεδόν 2 εκατομμύρια επισκέπτες και ανοίχτηκαν περισσότερες από 11 εκατομμύρια σελίδες κατά τη διάρκεια του έτους.

Η Περιφέρεια Αττικής αξιοποίησε άμεσα τις πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων και ειδικά του epresence.gov.gr, με εξαιρετικά αποτελέσματα: Διοργάνωσε τη 2η τηλεδιάσκεψη Πανελλαδικά στην πλατφόρμα epresence.gov.gr. Με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη δημιουργήθηκε από την πρώτη εβδομάδα καραντίνας, ένα εβδομαδιαίο βήμα συνεργασίας ανάμεσα στους Δημάρχους της Αττικής, την Περιφέρεια και φορείς του επιτελικού κράτους. Με την αξιοποίηση της πλατφόρμας, τέθηκαν σε άμεση λειτουργία τα Επιτελικά Όργανα του Φορέα (Περιφερειακό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή, Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας, Συμβούλια Αρχιτεκτονικής, κλπ.), με κατάλληλο εξοπλισμό και υποστήριξη.

Παράλληλα με τις δυνατότητες επικοινωνίας, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή δυνατότητας τηλεργασίας των υπαλλήλων της Περιφέρειας. Δόθηκε σταδιακά η δυνατότητα ασφαλούς απομακρυσμένης πρόσβασης και εργασίας στις υποδομές του Φορέα. Πραγματοποιήθηκαν άμεσες και στοχευμένες αναβαθμίσεις του δικτυακού εξοπλισμού.

Πολλές νέες ψηφιακές υπηρεσίες ενεργοποιήθηκαν στο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων και στον ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – http://pattikis.gr, δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να εξυπηρετούνται ψηφιακά, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση τους στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας.

b9 Μαρία Κουρή - H Ηλιουπολίτισσα Πίσω Από Την Ψηφιοποίηση Της Περιφέρειας Αττικής

Ποια μεγάλα έργα έχετε υλοποιήσει ή δρομολογήσει το επόμενο διάστημα για την ψηφιακή αναβάθμιση της περιφέρειας Αττικής;

Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μέσα από πρωτοβουλίες και συνεργασίες πετύχαμε σημαντικά αποτελέσματα στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Κάναμε σημαντικά βήματα με πολλές δράσεις να έχουν υλοποιηθεί, να βρίσκονται σε εξέλιξη ή να έχουν δρομολογηθεί για το επόμενο διάστημα.

Καθώς δεν θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν τα πάντα σε αυτή την απάντηση, συνοψίζω σε ορισμένα από αυτά.

  • Περισσότερες από 200 υπηρεσίες παρέχονται αυτή τη στιγμή Ψηφιακά, μέσω του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» – http://pattikis.gr, καθιστώντας την Περιφέρεια Αττικής πρωτοπόρο στον τομέα της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης. Για αυτές τις υπηρεσίες, οι πολίτες μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται ψηφιακά χωρίς να απαιτείται η προσέλευση τους στη Περιφέρεια.
  • Για 500 περίπου υπηρεσίες παρέχεται αναλυτική πληροφόρηση (διοικητική διαδικασία, δικαιολογητικά, χρόνοι εξυπηρέτησης, θεσμικό πλαίσιο, προϋποθέσεις, σημεία εξυπηρέτησης κτλ.)
  • Μέσα στο 2020 ενεργοποιήθηκαν 45 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες αρμοδιότητας Γ.Δ. Μεταφορών και Επικοινωνιών, η ψηφιακή υπηρεσία καταχώρησης αιτήσεων Ιατρών για πραγματοποίηση ειδίκευσης σε νοσοκομεία, 23 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού, που αφορούν συλλόγους και σωματεία, 3 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας, 1 νέα Ψηφιακή υπηρεσία της Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, και αρκετές άλλες μεμονωμένες υπηρεσίες άλλων Διευθύνσεων. Σύμφωνα με σχετική απόφαση που υπέγραψα τον περασμένο Δεκέμβριο, το σύνολο των Ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής θα ανέλθει στις 220, με την ολοκλήρωση αυτής της φάσης επεξεργασίας.
  • Προχωρήσαμε σε συμφωνίες συνεργασίας με άλλους φορείς του Δημοσίου, όπως το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με στόχο την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και την ανάπτυξη δομών διαλειτουργικότητας, μεταξύ των Πληροφοριακών Συστημάτων παροχής ψηφιακών υπηρεσιών.
    • Οι Ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής ενσωματώθηκαν και είναι πλέον διαθέσιμες και από την Ενιαία Ψηφιακή πύλη του Δημοσίου gov.gr.
    • Προχωρήσαμε σε δράσεις που σχετίζονται με τη εγκατάσταση και λειτουργία εφαρμογών και πληροφοριακών συστημάτων εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων.
    • Ολοκληρώνεται και πρόκειται να λειτουργήσει πιλοτικά, το Αυτοματοποιημένο Σύστημα Προτεραιότητας Πολιτών και Επιχειρήσεων στη Διεύθυνση Μεταφορών Δυτικού Τομέα. Το σύστημα μεταξύ άλλων θα παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου εισιτηρίου μέσω web page στο site της Περιφέρειας και ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τoν προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).
    • Σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Μεταφορών, λειτουργεί ήδη, από τον προηγούμενο μήνα, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αντικατάσταση του διπλώματος οδήγησης με νέου τύπου και την έκδοση αντιγράφου αδείας λόγω φθοράς, κλοπής ή απώλειας.
    • Στο πλαίσιο του συμφώνου συνεργασίας με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έχει δρομολογηθεί και πρόκειται να λειτουργήσει σύντομα ειδική εφαρμογή για την Ψηφιακή κατάθεση των δικαιολογητικών των υποψηφίων οδηγών και τον Ψηφιακό προγραμματισμό των εξετάσεων, χωρίς να απαιτείται η προσέλευση των υποψηφίων στις Υπηρεσίες.
    • Σε εξέλιξη βρίσκεται η υλοποίηση προγράμματος ψηφιακού εγγραμματισμού 100 χιλιάδων πολιτών, που προβλέπει τη δημιουργία 100 σταθερών σημείων (hotspots) σε περιφερειακές δομές (70 σε Υπηρεσίες της Περιφέρειας και 30 σε σχολεία), σε ολόκληρη την Αττική. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ψηφιακά αναλφάβητους, με έμφαση στις κοινωνικές ομάδες που εμφανίζουν σοβαρή υστέρηση στις ψηφιακές δεξιότητες (ενδεικτικά γυναίκες, ΑμεΑ, Ρομά κ.τ.λ.).
  • Σε εξέλιξη βρίσκεται το πολύ σημαντικό έργο της Μελέτης Ψηφιοποίησης των Αρχείων της Περιφέρειας. Με το έργο αυτό που αποτελεί ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα επιδιώκουμε να δώσουμε λύση σε χρόνια προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι Υπηρεσίες τις Περιφέρειας Αττικής
    • Κατά το προηγούμενο διάστημα προχωρήσαμε σε στοχευμένες αναβαθμίσεις των εσωτερικών τεχνολογικών υποδομών μας, για την κάλυψη των εσωτερικών λειτουργικών αναγκών του Φορέα. H Περιφέρεια υπήρξε πρωτοπόρος σε θέματα τηλεργασίας και τηλεδιασκέψεων, αφού από την πρώτη στιγμή αξιοποιήσαμε όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την αδιάλειπτη λειτουργία του Φορέα.
    • Στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού μας, για παροχή προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών, έχουμε δρομολογήσει τη λειτουργία ειδικής εφαρμογής για την Οργάνωση και Διαχείριση της εξυπηρέτησης μέσω ραντεβού, με τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας. Η συγκεκριμένη θα είναι διαθέσιμη μέσω διαδικτύου, καθώς και από όλες τις έξυπνες φορητές συσκευές. Θα δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη να μπορεί να κλείσει το ραντεβού του και να οργανώσει το χρόνο του, παρέχοντας το ίδιο δικαίωμα και στο προσωπικό της Περιφέρειας, το οποίο θα μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων με ποιον και με τι έχει να κάνει.
    • Από το σχεδιασμό μας δε θα μπορούσε να λείπει η παροχή ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη ειδική εφαρμογή για κινητά με δυνατότητες γενικής ενημέρωσης (σημαντικές ειδήσεις, δελτία τύπου, ανακοινώσεις κ.τ.λ.) και εξατομικευμένης ενημέρωσης των πολιτών, για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Η εφαρμογή θα ενσωματώνει τις υπηρεσίες του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» και θα παρέχει δυνατότητα υποβολής αιτημάτων μέσω κινητού τηλεφώνου.

Είστε μια γυναίκα που πολιτεύτηκε και πέτυχε και πλέον είστε επικεφαλής σε έναν -θα έλεγε κανείς- ανδροκρατούμενο κλάδο, αυτόν της πληροφορικής και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ποιο είναι το δικό σας μήνυμα στις γυναίκες που σκέφτονται να ασχοληθούν με την πολιτική αλλά φοβούνται ή δειλιάζουν για τον οποιοδήποτε λόγο;

Αναμφισβήτητα, ζούμε σε μια εποχή που πολλές γυναίκες διαπρέπουν στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Οι γυναίκες δεν πρέπει να φοβούνται ή να δειλιάζουν να ασχοληθούν με την πολιτική. Αυτό που χρειάζεται είναι να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με ψυχραιμία και θετικό πρόσημο, με καλή διάθεση, με ειλικρινείς συνεργασίες και προσαρμοστικότητα. Να υπολογίζουν και να στηρίζουν τους συνεργάτες τους, να αναζητούν τη γνώση, να έχουν διάθεση να προσφέρουν και να μη φοβούνται να πάρουν πρωτοβουλίες.

Ποτέ στη ζωή μου δε φοβήθηκα τις προκλήσεις και η θέση αυτή ήταν πράγματι μια πρόκληση για εμένα. Σε ένα αντικείμενο που σηματοδοτεί το μέλλον.

Πράγματι, στις Περιφερειακές εκλογές του 2019 που ήμουν υποψήφια με την παράταξη “Νέα Αρχή για την Αττική” του Γιώργου Πατούλη, με τίμησε με την ψήφο του ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας στην Περιφερειακή Ενότητα Κεντρικού Τομέα Αθηνών. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα, αλλά ταυτόχρονα και μεγάλη υποχρέωση προς τους συμπολίτες μου, να ανταπεξέλθω από οποιαδήποτε θέση ευθύνης θα μου ανέθετε ο Περιφερειάρχης.

Όταν αναλαμβάνεις μια θέση ευθύνης σε έναν δύσκολο τομέα και σε ένα τόσο μεγάλο Οργανισμό όπως η Περιφέρεια Αττικής, οφείλεις να δράσεις γρήγορα, να προσαρμοστείς, να συνεργαστείς, να μάθεις και να έχεις αποτελέσματα. Αυτό ακριβώς επεδίωξα, από τη πρώτη κιόλας μέρα που ανέλαβα ως Αντιπεριφερειάρχης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Η άριστη συνεργασία με τους υπαλλήλους των Διευθύνσεων του τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, το ομαδικό πνεύμα που αναπτύχθηκε και η λειτουργία μας σαν ομάδα με στόχους και προτεραιότητες, μας οδήγησε να καταφέρουμε πολλά, μέσα σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα.

Σχετικά με την αναφορά σας σε ανδροκρατούμενο κλάδο της Πληροφορικής, νομίζω ότι αυτό έχει πάψει να ισχύει τα τελευταία χρόνια. Στην Περιφέρεια Αττικής για παράδειγμα, το προσωπικό αυτό του κλάδου είναι σχεδόν μοιρασμένο και στα δύο φύλλα. Στη μία Διεύθυνση μάλιστα που ασχολείται με τις ψηφιακές υπηρεσίες, θα έλεγα ότι υπερτερούν οι γυναίκες.

Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο, οι γυναίκες δεν πρέπει να διστάζουν να ασχοληθούν με την πολιτική, καθώς μπορούν να πετύχουν πολύ σημαντικά πράγματα, προσφέροντας στο κοινωνικό σύνολο.

Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα πιο φρέσκα νέα από την Ηλιούπολη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ILIOUPOLINEWS

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ