
Μια βράβευση απέσπασε ο Δήμος Ηλιούπολης στο πλαίσιο της έκθεσης Attica Green Expo, επιβεβαιώνοντας με αφορμή το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής εξυπηρέτησης των πολιτκών πριν λίγους μήνες. Η διάκριση αφορά τη νέα εφαρμογή αιτημάτων πολιτών με την ονομασία «myIlioupoli», η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη.
Στην έκθεση, η οποία συγκεντρώνει πλήθος δήμων και περιφερειών από ολόκληρη τη χώρα, ο Δήμος Ηλιούπολης βραβεύτηκε για την ανάπτυξη ενός προγράμματος που απευθύνεται άμεσα στους δημότες. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης, Στάθης Ψυρρόπουλος, «η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν τα αιτήματά τους και να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη, αλλά και την οριστική επίλυσή τους».
Η συγκεκριμένη ψηφιακή πλατφόρμα αποτελεί ένα στοίχημα για τη δημοτικήγ αρχή, καθώς επιτρέπει στις δημοτικές υπηρεσίες να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη ταχύτητα στα ζητήματα της καθημερινότητας, με τους ιθύνοντες να ευελπιστούν στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των αιτημάτων των δημοτών.
Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.




