Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο Στην Ηλιούπολη Στις 24/6 – Θέμα Η Προσχολική Αγωγή

Έκτακτο δημοτικό συμβούλιο συγκλήθηκε στην Ηλιούπολη, έπειτα από αίτημα 21 δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης.

Η συνεδρίαση που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019, έχει μοναδικό θέμα την θέσπιση υποχρεωτικής 2χρονης προσχολικής αγωγής με ευθύνη του Δήμου. Το ζήτημα είχε φέρει στην επιφάνεια πρώτη η Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης, με προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλία Πανταζόπουλο, ενώ ακολούθησε παρόμοιο αίτημα από όλες τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, αλλά και τους ανεξάρτητους δημοτικούς συμβούλους που θα απαρτίσουν τη νέα διοίκηση του Δήμου.

Πιέσεις για τη διεξαγωγή του έκτακτου ΔΣ άσκησαν επίσης ο σύλλογος γονέων Ηλιούπολης, καθώς επίσης και ο σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε Ηλιούπολης «Μ.Παπαμαύρος».

Τα Αιτήματα Του Νέου Δημάρχου

Σε ανακοίνωση του ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης, αφήνει αιχμές για τις δράσεις της απερχόμενης δημοτικής αρχής στο συγκεκριμένο ζήτημα, αναφέροντας πως «Η Πόλη μπήκε στον αυτόματο πιλότο».

Ο επικεφαλής της παράταξης «ΗλιουπΌλοι Μαζί» ζητά μέσα από την ανακοίνωση του τα εξής:

  • Η απερχομενη δημοτική αρχή να λειτουργήσει με την απαιτούμενη υπευθυνότητα, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια στη διοίκηση του Δήμου.
  • Να συμβάλλει έτσι ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος σε ζητήματα, που αφορούν σημαντικές πλευρές της ζωής των δημοτών.
  • Να αρχίσει άμεσα την ενημέρωση της νέας Διοίκησης, έτσι ώστε η μετάβαση στη νέα κατάσταση να είναι παραγωγική και ομαλή.

Τι Λένε Τα Επιστημονικά Δεδομένα Για Την Προσχολική Αγωγή

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2017 από τον ερευνητικό οργανισμό «διαΝΕΟσις«, η επένδυση στην προσχολική αγωγή είναι μία από τις καλύτερες που μπορεί να κάνει ένα κράτος. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιστημονικές μετρήσεις, η απόδοση για κάθε ευρώ που επενδύεται στην προσχολική αγωγή έχει αγγίζει το 7-10%.

Ωστόσο, η πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι ζοφερή. Σύμφωνα με τη μελέτη, 60% των παιδιών στην Ελλάδα δεν έχει πρόσβαση σε δομές προσχολικής αγωγής, ενώ η χώρα μας είναι στις τελευταίες θέσεις των χωρών της ΕΕ σχετικά με τη χρηματοδότηση σχετικών δομών. Επίσης, παρατηρούνται έντονα προβλήματα στην ποιότητα των προγραμμάτων, καθώς δεν υπάρχει θεσμοθετημένο συγκεκριμένο πρόγραμμα διδασκαλίας από το υπουργείο Παιδείας.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ