H Απάντηση Δημητρόπουλου Στην Κριτική Για Το Έργο Της Δημοτικής Αρχής Στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Μία απάντηση μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook έδωσε ο εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και πρώην Αντιδήμαρχος Άγγελος Δημητρόπουλος στην κριτική που ασκήθηκε στο έργο της δημοτικής αρχής στο πλαίσιο της εκδήλωσης της δημοτικής κίνησης «ΗΛΙΟΥ-πόλις, ανθρώπινη πόλη» για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Ο Δημητρόπουλος παρουσίασε με στοιχεία τον αντίλογο του στην κριτική που ασκήθηκε για το γεγονός οτι η δημοτική αρχή δεν δίνει βήμα στους πολίτες, παραθέτοντας μια σειρά πρωτοβουλιών της δημοτικής αρχής στον συγκεκριμένο τομέα, ενώ δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους διοργανωτές για την πρωτοβουλία να διοργανώσουν μια τέτοια εκδήλωση.

Αναλυτικά η ανάρτηση του πρώην αντιδήμαρχου:

Στην εκδήλωση της παράταξης «Ηλίου-πόλις Ανθρώπινη Πόλη» με θέμα την προοπτική για μια ψηφιακή, δημοκρατική Ηλιούπολη #smartsuncity έγινε μια, κατά τη γνώμη μου, πολύ καλή κουβέντα.

Σε αυτή ασκήθηκε κριτική στο ως τώρα έργο της Δημοτικής μας Αρχής και ακούστηκαν και διάφορες προτάσεις.

Ήμουν παρών, παρουσίασα συνοπτικά τις θέσεις μας, αλλά επειδή δεν ήθελα να καταχραστώ την φιλοξενία μιας άλλης παράταξης δεν απάντησα την ώρα την εκδήλωσης σχετικά με κάποια ζητήματα που τέθηκαν και γι’ αυτό απαντώ δημόσια από εδώ.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ακούστηκε πως δεν προσπαθούμε να δώσουμε βήμα συμμετοχής στους πολίτες.

Ποια είναι η αλήθεια;

– Το 2011, αμέσως μόλις αναλάβαμε τη Διοίκηση του Δήμου, εγκαινιάσαμε την εβδομαδιαία επικοινωνία του Δημάρχου μέσω live chat με τους πολίτες καθώς και του forum διαβούλευσης των πολιτών στο διαδίκτυο. Δυστυχώς, αν και οι δυο δράσεις προβλήθηκαν αρκετά από τη Δημοτική Αρχή, δεν είχαν τη συμμετοχή που περιμέναμε και επιθυμούσαμε και γι’ αυτό τα σταματήσαμε.
– Δημιουργήσαμε το MEV, το πρώτο και μόνο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποκλειστικά δημότες μιας συγκεκριμένης πόλης, στο οποίο χωρίς καμία παρέμβαση διαχειριστή του Δήμου, οι πολίτες μπορούν να συζητάνε, να γνωρίζονται ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και να κάνουν δράσεις. Από εκεί έχει ασκηθεί γόνιμη κριτική στη Δημοτική Αρχή από πολίτες για διάφορα θέματα και δόθηκαν λύσεις σε κάποια από αυτά. Προέκυψαν δράσεις όπως η πορεία για τον καρκίνο του μαστού, το job day για την αναζήτηση εργασίας κ.α.
– Δημιουργήσαμε την εφαρμογή Fix My City όπου οι πολίτες στέλνουν αιτήματα για λακούβες, καμένες λάμπες κτλ, λαμβάνουν πρωτόκολλο και παρακολουθούν την εξέλιξη του αιτήματός τους. Ειπώθηκε πως «δεν έχει διαφημιστεί», «το έχουν κατεβάσει στο android μόλις 500 άνθρωποι» και αυτό «ίσως υποκρύπτει πολιτική σκοπιμότητα», ότι εμείς δεν θέλουμε δηλαδή να στέλνει ο κόσμος τα προβλήματα. Γιατί τότε διαφημίζεται ΣΥΝΕΧΩΣ εδώ και μήνες σε στάσεις λεωφορείων (πχ έξω από το Δημαρχείο!), σε φυλλάδια του Δήμου, διαφημίστηκε με προώθηση στο facebook κ.α.; Επειδή δεν θέλουμε να το μάθει ο κόσμος το διαφημίζουμε;
– Διαδικτυακό ραδιόφωνο: κάναμε ανοιχτό κάλεσμα στους πολίτες να έρθουν να μας κάνουν τις προτάσεις τους για εκπομπές και σχεδόν όλοι όσοι ήρθαν πήρανε βήμα και έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα.
– Κάναμε το Δημοτικό Συμβουλιο Νέων, δημιουργήσαμε υποσελίδα στην ιστοσελίδα του Δήμου για αυτό και δημιουργήσαμε χώρο «Πείτε μας τη γνώμη σας» ώστε να μπούνε οι νέοι να συζητήσουν δημόσια πάνω στα θέματα. Δυστυχώς δεν υπήρξε ανταπόκριση.

Συμφωνώ πως δε θα αναγκάσεις κανέναν να συμμετέχει σε διαβουλεύσεις, διαλόγους κτλ. Εμείς, όμως, προσπαθούμε συνεχώς να δώσουμε βήμα στους πολίτες από διαφορετικά σημεία ώστε να έρθουν κοντά στον Δήμο Ηλιούπολης και να πούνε ότι τους απασχολεί.

Συγχαρητήρια και πάλι για την εκδήλωση καθώς έδωσε το έναυσμα του διαλόγου για αυτά τα ζητήματα.

 

Be the first to comment on "H Απάντηση Δημητρόπουλου Στην Κριτική Για Το Έργο Της Δημοτικής Αρχής Στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*