Facebook Pixel

Τοπικα

Ηλιούπολη: Τι Προβλέπει Η Νέα Μελέτη Ελεγχόμενης Στάθμευσής Γύρω Από Τους Σταθμούς Μετρό – Αναλυτικό Ρεπορτάζ

Ένα αναλυτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ηλιοτυπία».

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Συντάκτης ilioupolinews.gr

Ηλιούπολη: Τι Προβλέπει Η Νέα Μελέτη Ελεγχόμενης Στάθμευσής Γύρω Από Τους Σταθμούς Μετρό – Αναλυτικό Ρεπορτάζ

Λύση στο καθημερινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι πέριξ των σταθμών «Ηλιούπολη», «Άγιος Δημήτριος» και «Άλιμος» προσπαθεί να βάλει η νέα μελέτη που έδωσε στη δημοσιότητα και στη διαβούλευση ο Δήμος Ηλιούπολης. Η νέα μελέτη εισάγει αυστηρό πλαίσιο ελεγχόμενης στάθμευσης προς όφελος των μόνιμων κατοίκων, με στόχο να μπει τέλος στην επιβάρυνση που υφίστανται καθημερινά

Η Κατάσταση Σήμερα

Οι δρόμοι γύρω από τους σταθμούς καταλαμβάνονται καθημερινά από αυτοκίνητα επισκεπτών, με αποτέλεσμα συχνές παραβάσεις: στάθμευση σε πεζοδρόμια και ράμπες ΑμεΑ, διπλοπαρκαρίσματα, ακόμα και καταλήψεις σημείων όπου ισχύουν απαγορεύσεις. Η έρευνα πεδίου που συνοδεύει τη μελέτη καταγράφει έλλειμμα θέσεων στάθμευσης σε όλες τις χρονικές ζώνες.

  • Στον «Άγιο Δημήτριο» η προσφορά 184 θέσεων δεν επαρκεί για τις 400 και πλέον θέσεις που ζητούνται το πρωί, ενώ τη νύχτα το έλλειμμα παραμένει πάνω από 150 θέσεις.
  • Στην «Ηλιούπολη» το πρωινό έλλειμμα ξεπερνά τις 100 θέσεις, ενώ το βράδυ αγγίζει τις 30.
  • Στον «Άλιμο» οι διαθέσιμες 240 θέσεις δεν καλύπτουν τη ζήτηση, που φτάνει τις 355 το πρωί και πάνω από 300 το βράδυ.
image 2 Ηλιούπολη: Τι Προβλέπει Η Νέα Μελέτη Ελεγχόμενης Στάθμευσής Γύρω Από Τους Σταθμούς Μετρό - Αναλυτικό Ρεπορτάζ

Οι Προβλέψεις Της Μελέτης

Το σχέδιο – σε γενικές γραμμές- ρυθμίζει αυστηρά τη στάθμευση και εισάγει ξεκάθαρη προτεραιότητα στους μόνιμους κατοίκους. Συγκεκριμένα:

  • Στον σταθμό «Ηλιούπολη» το 81% των θέσεων θα διατίθεται σε κατοίκους και το 19% σε επισκέπτες.
  • Στον «Άγιο Δημήτριο» το ποσοστό για τους κατοίκους ανέρχεται σε 82% και για τους επισκέπτες σε 18%.
  • Στον «Άλιμο» το 59% θα αποδίδεται σε κατοίκους και το 31% σε επισκέπτες.

Για τους κατοίκους θα προβλέπεται ειδική σήμανση, μετά από αίτηση και έγκριση του Δήμου. Οι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες θέσεις, κυρίως παράδρομους της Λεωφόρου Βουλιαγμένης και ένα στενό ανά περιοχή, με χρέωση 1€/ώρα και έλεγχο μέσω ψηφιακού συστήματος.

Μπορείτε να διαβάσετε το πλήρες ρεπορτάζ, εδώ:

(Με πληροφορίες από την εφημερίδα Ηλιοτυπία – Τεύχος Σεπτεμβρίου 2025)

Ακολουθήστε το Ilioupolinews.gr στο Facebook και στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ηλιούπολη.

3 σχόλια στο άρθρο “Ηλιούπολη: Τι Προβλέπει Η Νέα Μελέτη Ελεγχόμενης Στάθμευσής Γύρω Από Τους Σταθμούς Μετρό – Αναλυτικό Ρεπορτάζ
  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    καλησπέρα σας
    Ο κ. Δήμαρχος αντί να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου, αποφάσισε να επιβάλλει ένα ακόμα χαράτσι στους δημότες ης Ηλιούπολης. Αυτή τη στιγμή η πόλη δεν έχει πεζοδρόμια, τα πάρκα είναι απεριποίητα, υπάρχουν μπάζα αφημένα παντού, η δημοτική συγκοινωνία δεν λειτουργεί, αλλά κατά τον κ. Δήμαρχο το πρόβλημα των κατοίκων είναι η στάθμευση στο μετρό.
    Αντί να βάλει πυκνή συγκοινωνία, συμπληρωματική του ΟΑΣΑ, αντί να αυξήσει τα δημοτικά πάρκινγκ, σκέφτηκε να βάλει ένα χαράτσι 8 και πλέον ευρώ στους ανθρώπους που μετακινούνται με το μετρό για να πάνε στις δουλειές τους. Σε μια εποχή που ο μισθός δεν επαρκεί να βγει ο μήνας, θα πληρώνουμε 8 ευρώ ημερησίως για να σταθμεύσουμε. Και μάλιστα σε δημόσιο δρόμο για τον οποίο πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.
    Ποιος έχασε το φιλότιμο και την ενσυναίσθηση για να τα βρει ο κ. Ψυρόπουλος?

  2. Ο/Η tsiridis antonios λέει:

    Ρωτάω αν υπάρχει τσίπα έστω και σε έναν στην παράταξη του Δημάρχου.
    Κοστολογείτε 1 ευρώ την ώρα, δηλαδή 8 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση τη στάθμευση πέριξ του μετρό? Ποιος εργαζόμενος πολίτης έχει να πληρώσει αυτά τα χρήματα?
    Πείτε καθαρά ότι πρόκειται για εισπρακτικό χαράτσι και όχι ενδιαφέρον για τους μόνιμους κατοίκους ή εξορθολογισμός των θέσεων στάθμευσης.
    Επίσης, πολύ θα ήθελα να εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει μόνιμος κάτοικος. Όλοι μόνιμοι κάτοικοι δεν είμαστε? Εμένα όταν σταθμεύει κάποιος έξω από το σπίτι μου γιατί δεν με “προστατεύει” κανείς? Πως μπορεί κάποιος να απαγορεύσει σε πολίτη να σταθμεύσει όπου τον εξυπηρετεί, αρκεί να μην παρακωλύει την κυκλοφορία?
    Πραγματικά είστε πολύ άσχετοι και τελείως αποκομμένοι από την κοινωνία.

  3. Ο/Η gas_angel12 λέει:

    Πείτε εκεί στον απίθανο τύπο που θέλει να προσδιορίζεται ως Δήμαρχος Ηλιούπολης ότι στις επόμενες εκλογές ούτε τις ψήφους των συγγενών του δεν θα βρει.
    Με ποιο δικαίωμα αποκλείει την πρόσβαση και στάθμευσή στους πολίτες όταν αυτοί πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και έχουν δικαίωμα να σταθμεύουν όπου εξυπηρετεί (μέσα στα νόμιμα πλαίσια βέβαια). Γνωρίζει ότι πέριξ του ΜΕΤΡΟ σταθμεύουν άνθρωποι που το χρησιμοποιούν για να μετακινούνται από και προς τους χώρους εργασίας τους? Γνωρίζει ότι οι ίδιοι άνθρωποι δεν αντέχουν να πληρώνουν άλλο ένα χαράτσι? Από εκεί βρήκε να γεμίσει τα ταμεία του Δήμου?
    Με ποια λογική δίνει προτεραιότητα στους μόνιμους κατοίκους όταν όλοι ανεξαιρέτως πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και έχουν δικαίωμα στάθμευσης? Γνωρίζει τι σημαίνει ίση μεταχείριση που ορίζεται ρητά στο Σύνταγμα?
    Αν όντως θέλει να λύσει το πρόβλημα στάθμευσης, ας πάρει κατά μήκος τον παράδρομο της Βουλιαγμένης και να μαζέψει όλα τα σαράβαλα που σαπίζουν εδώ και χρόνια και να αναγκάσει τα συνεργεία να μαζέψουν τα προς επισκευή χρέπια και να τα σταθμεύσουν σε χώρους μισθωμένους, όχι να τα παρατάνε παρανόμως στους δημόσιους δρόμους. Αυτό αν θέλει να σπάσει αυγά, αλλιώς ας κάτσει λούφα στο γραφείο του. Αλλά είναι πολλά τα ψηφαλάκια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ILIOUPOLINEWS

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ